20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Kannelmäen
seurakunnassa voit osallistua kolehtiin myös MobilePayllä

12.05.2023, 11:26
Kannelmäen seurakunnassa on mahdollisuus maksaa kolehti myös MobilePaylla.
Vasemmalla kännykkä kädessä. Keskellä kolehtihaavi. Oikealla teksti Kannelmäessä voit maksaa kolehdin myös MobilePayllä.

Kolehti on vapaaehtoinen rahalahjoitus

Jumalanpalveluksessa kerätään kolehti eli vapaaehtoinen rahalahjoitus hyvään tarkoitukseen. Kolehdin taustalla on Uudessa testamentissa annettu kehotus auttaa puutteessa olevia. Kolehti kerätään ennen ehtoollisen viettoa niin sanotun uhrivirren aikana.

Jos haluat osallistua kolehtiin, Kannelmäen seurakunnassa voit maksaa kolehdin nyt myös MobilePay-palvelun kautta. Edelleen voit osallistua kolehtiin myös antamalla käteistä rahaa.

Noin puolet kolehdeista kerätään kaikissa seurakunnissa yhteisiin, kirkkohallituksen määrittämiin kohteisiin. Osan kolehdeista seurakunnat voivat kerätä itse valitsemiinsa kohteisiin, esimerkiksi seurakunnan lähetyksen hyväksi.

Tee näin ottaaksesi MobilePayn käyttöön

Lataa MobilePay sovelluskaupastasi: App Store iPhone-käyttäjille ja Google Play -kauppa Androidin käyttäjille.

Kun otat sovelluksen käyttöön, sinun täytyy luoda käyttäjänimi ja liittää se suomalaiseen pankkikorttiisi, credit tai debit.

Tarkempia ohjeita löydät MobilePayn omilta nettisivuilta: Miten pääsen alkuun MobilePayn kanssa? - MobilePay.fi

Tee näin maksaaksesi kolehdin MobilePaylla kirkossa

• Jotta voit maksaa kolehdin, sinun tulee käyttää viisinumeroista numeroa tai skannata QR-koodi.
  • Numero kolehdin maksamiseksi ilmoitetaan jumalanpalveluksen aikana. Käytettävissä on myös QR-koodi, jonka voit skannata.
  • Kolehti on mahdollista antaa MobilePayn kautta ainoastaan kirkossa jumalanpalveluksen aikana. MobilePay tunnusnumero, jolla kolehti maksetaan, on kolehtikohtainen.

Voit jatkossakin antaa kolehdin perinteiseen tapaan kolikoilla ja seteleillä.