28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Kannelkellot saa vieraita Ranskasta

05.07.2016, 08:00 /  päivitetty 28.06.2016, 13:30
Lapsi- ja nuorisokuoro Mirabelles saapuu konserttimatkalle Suomeen heinäkuussa. Oma lapsi- ja nuorisokuoromme Kannelkellot saa heidät vieraakseen 11.-14.7.

Kannelkellojen perheet tarjoavat vieraille kotimajoituksen ja muonitusta. Muutaman päivän aikana lapset ja nuoret pääsevät tutustumaan toisiinsa yhteisissä illanvietoissa, leikkien, laulaen ja Seurasaaressa retkeillen. Vierailuohjelmaan kuuluu toki myös konsertti, jonka Mirabelles ja Kannelkellot tarjoavat yleisölle Kannelmäen kirkossa tiistaina 12.7. klo 18. Helsingistä Mirabelles-kuoron matka jatkuu Rovaniemelle.

Ti 12.7. klo 18 Kannelmäen kirkossa Ranskalais-suomalainen kuoroilta, jossa kohtaavat lapsi- ja nuorisokuoro Mirabelles Ranskasta johtajanaan Anne Burger sekä Kannelmäen seurakunnan lapsi- ja nuorisokuoro Kannelkellot johtajanaan Sirkku Rintamäki. Konsertin ohjelmassa on mm. sovituksia Bizet'n oopperasta Carmen ja Smetanan teoksesta Moldau lapsikuorolle ja pianolle. Pianistina on Corinne Giuliani.

class=" "
target="_blank">The Mirabelles Children’s Choir in Brief