19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Olemme mukana Lasten Unelma -tapahtumassa ja Toivon markkinoilla

12.09.2017, 15:01

Lauantaina 16.9. klo 11-15 Kannelmäen seurakunta on mukana kahdessa tapahtumassa: Lasten Unelmassa Sitratorilla ja Toivon markkinoilla Narinkkatorilla. Jos on sopivasti vikkelä, niin ehtii molemmille toreille nauttimaan monipuolisesta ohjelmasta.

Lasten Unelma on ilmainen tapahtuma lapsille ja lapsenmielisille Kannelmäessä Sitratorilla lauantaina 16.9. Ohjelma alkaa klo 11. Luvassa on Satubrunssi, laulua, leikkiä, jumppaa, pomppulinnaa, taikahiekkaa, Fillariteatteri, muraalimaalausta, kasvomaalausta, ilmapalloja, pinssejä, kirjoja, hevosajelua sekä suolaista ja makeaa syötävää. Kannelmäen seurakunta tuo paikalle soppatykin ja järjestää kasvomaalausta. Koko kylän tapahtumassa on järjestäjinä Kannelmäkiliike, Kanneltalo, Kannelmäen kirjasto, Kannelmäen nuorisotalo, Kannelmäen seurakunta, Kannelmäen Voimistelijat, Kannelmäen yhteisöhanke, Helsingin Taiteilijaseuran Taidekehä-hanke ja K-Market Kannelmäki. Yhteistyössä mukana myös Kannelmäen peruskoulu ja Zodiak - Uuden tanssin keskus / Antinniityn sadonkorjuujuhlat. Tapahtumaa tukee Helsingin kulttuurikeskus. Lue tapahtumasivulla Facebookista lisää class=" "
target="_blank">Lasten Unelmasta
.

Toivon markkinat on koko perheen tapahtuma Helsingin keskustassa Narinkkatorilla lauantaina 16.9. klo 11 alkaen. Markkinoilla myynnissä on syksyn satoa, mehuja ja hilloja leivonnaisia, käsitöitä ja kirpputoritavaraa. Kannelmäen seurakunnan Lähetyspiiri on mukana markkinoilla. Tarjolla on myös katuruokaa ja kahvia ja ohjelmassa askartelua lapsille. Suomessa vieraileva tansanialaisten naisten ryhmä tuo tuoreita kuulumisia Tansanian luterilaisesta kirkosta. Esiintymässä ovat Sila Fato duo, Alexandra Arelt, Jukka ja Tove Leppilampi, Denchem Crew, DJ Goodblood sekä Pentti Ingerö & Cathedral Band. Taikakupla-spektaakkeli klo 12-13! Toivon markkinoita järjestävät Helsingin tuomiokirkkoseurakunta ja Suomen Lähetysseura. Kaikki tuotto ohjataan Lähetysseuran työn hyväksi Katso lisää: class=" "
target="_blank">www.suomenlahetysseura.fi
sekä class=" "
target="_blank">www.toivoa.fi
Lue lisää class=" "
target="_blank">Toivon markkinoista

Kannelmäen seurakunnan lähetyspiiriläiset ovat mukana Toivon markkinoilla.