28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Virsiä ra(i)kkaudella | Konsertti Kannelmäen kirkossa

Kannelmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli04.05.2024 klo 16:00 - 17:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKannelmäen kirkko, Vanhaistentie 6, 00420 Helsinki

Tervetuloa konserttiin!

Taivaanrannan Valolokki: Maria Kujanpää, laulu, saksofoni, piano, perkussiot ja Tuiki Järvensivu, laulu, viulu, barokkiviulu, mandoliini ja Henna Nieminen, laulu, piano, perkussiot.

Konsertti tarjoilee innostavia sovituksia vanhoista tutuista sekä uudemmista tuoreista virsistä kolmen ammattimuusikon muodostaman yhtyeen musisoimana.

Vapaa pääsy, ohjelma 10 €

Taivaanrannan Valolokki on monipuolinen, kolmen ammattimuusikon yhtye. Musiikki nojaa taitavien laulajien yhteiseen sointiin ja harmoniaan, erilaisten saundien synnyttämiin väreihin ja särmiin. Yhtyeen näky on tuoda ihmisille helposti lähestyttävää ja laulamaan innostavaa virrenveisuuta sekä taiteellisesti inspiroivaa tulkintaa musiikillisesti loputtoman rikkaista, rakkaista virsistä.

Järjestäjä: Kannelmäen seurakunta
Yhteyshenkilö: Anne Myllylä