04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Perhekerho Klanulla

Kannelmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli08.05.2024 klo 09:30 - 11:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKlaneettitie, Klaneettitie 6-8 A, 4. krs

Tervetuloa Klanulle kerhoon, kaikenikäiset lapset ja aikuiset yhdessä! ‍

Perhekerho kokoontuu keväällä 2024 keskiviikkoisin klo 9.30–11.30 (Ajalla 17.1.–15.5., ei 27.3., 1.5.)

Perhekerhossa leikitään, pidetään hartauksia, juodaan kahvit ja mehut, lauletaan ja askarrellaan.

Parillisilla viikoilla perhekerhossa tarjotaan lounas. Vapaaehtoinen maksu Kannelmäen seurakunnan diakoniatyölle.

Kerhossa on avoimet ovet eli ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Klanulla (Klaneettitie 6-8 A, 4. krs) porraskäytävässä on kaksi hissiä, joilla voi tuoda rattaat ylös asti. Ylhäällä rattaille on oma parkki.

Perhekerho on avoin ja maksuton.

Kannattaa seurata Facebook-sivuamme Kannelmäen seurakunnan lapset ja perheet kerromme siellä mahdollisista muutoksista tai peruutuksista.

WEDNESDAYS: FAMILY CLUB from 9.30 a.m.-11.30 a.m. In the family club,

we hold devotions, drink coffee and juice, sing, play and make handicrafts.

Every second week (on even weeks) lunch is offered.

Open doors. All ages are welcome!

Järjestäjä: Kannelmäen seurakunta
Yhteyshenkilö: Janette Lintelä