06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute

LC Viapori
mahdollisti iloisempaa pääsiäistä vähävaraisille

31.03.2023, 10:07
Samalla kun osti ruokaa itselleen, oli mahdollisuus ostaa sitä myös vähävaraisille. LC Viaporin hyväntekeväisyystempaus mahdollistaa vähävaraisen arjen helpottamisen. Katso jutun lopusta miten voit olla auttamassa edelleen.
Lions Club Helsinki Viaporin hyväntekeväisyystempauksen järjestäjät Outi Hanslin, Hannele Luokkala, Tiina Juhe ja Eira Ahonen sekä oikealla johtava diakoniatyöntekijä Anne Mäki-Kokkila Alppilan kirkossa

Kallion seurakunnan alueella asuu paljon vähävaraisia ihmisiä. LC Viaporin järjestämässä tempauksessa ihmisillä oli mahdollisuus auttaa vähävaraisia ostamalla Redin K-Marketista kaupasta säilyviä elintarvikkeita ja hygieniatuotteita Kallion seurakunnan diakonityön kautta jaettavaksi.

Lions Club Helsinki Viaporin hyväntekeväisyystempauksen järjestäjät Outi Hanslin, Hannele Luokkala, Tiina Juhe ja Eira Ahonen toimittivat ihmisten jakaman hyvän Alppilan kirkkoon sieltä edelleen jaettavaksi.

Johtava diakoniatyöntekijä Anne Mäki-Kokkila iloitsee hyvästä yhteistyöstä ja saaduista lahjoituksista.

- Näiden avulla pystymme nyt auttamaan monia ihmisiä elämässä hieman eteenpäin. Lämmin kiitos sinulle, joka pistit omien viikonloppuostostesi lomassa ruokaa ja hygieniatarvikkeita jakoon muillekin.

Helppo tapa auttaa

Jos haluat osallistua Kallion seurakunnan alueen vähävaraisten tukemiseen, voit tehdä sen pienkeräyslupamme kautta.

Rahankeräysluvan tiedot

Keräysvarojen käyttötarkoitus: diakoninen avustustoiminta seurakunnan alueella

Lahjoitustavat:

* Tilisiirto seurakunnan viitenumerolla 2037 pankkitilille FI49 1237 3000 1756 76 (Helsingin seurakuntien yhteinen tili)

* Puhelimeen ladattavalla MobilePay-sovelluksella seurakunnan numeroon 56383

Rahankeräyksen järjestäjä: Helsingin seurakuntayhtymä/seurakunta