27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Piirrä meille Kallion kirkko

Kallion seurakunta

26.03.2024, 12:20 /  päivitetty 26.03.2024, 12:26
Etsimme kuvaa tornikierrosten markkinointiin ja tuotteisiin. Lähetä kuvasi 3.4. mennessä. Piirtämisen iloa ja iloista pääsiäistä!
Piirrä Kallion kirkko

Hei hyvä ihminen!

Olet varmaan kuullutkin, että Kallion kirkon torni avataan vihdoinkin yleisölle kesällä. Tarkemmat tiedot avautumisesta kuullaan, kun uusi tornioppaamme Piia Pasanen pääsee vauhtiin aloittaessaan työt huhtikuussa.

Me viestinnässä etsimme nyt mainiota Kallion kirkon kuvaa, jota voisimme käyttää tornikierrosten markkinoinnissa ja erilaisissa siihen liittyvissä tuotteissa. Jo nyt viestintäpäällikön pöydälle on kannettu jos jonkinmoista esitettä ja kuva-aineistoa: Lars Sonckin piirtämä, vuonna 1912 käyttöön otettu kivikirkko on dokumentoitu kaikista mahdollisista näkökulmista. Mutta yksi vielä puuttuu.

Kallion seurakunnalla on oma brändi-ilmeensä. Näet sitä sekä nettisivuillamme, että somessa. Lämpö, elävyys ja kutsuvuus on sallittua, vaikka itse rakennus näyttäytyykin varsin jylhänä. Brändi-ilmeeseemme sopiva logomainen, graafinen kirkkopiirros on siis vielä etsinnässä. Koska kyseessä on oikea asia, maksamme valitusta kuvasta alan mukaisen, asiallisen palkkion ja teemme sen käytöstä asianmukaiset sopimukset.

Kaiva siis pöytälaatikostasi esiin jo aiemmin tekemäsi piirros, tai käytä pääsiäispyhinä hetki aikaa kirkon miettimiseen myös tästä näkökulmasta. Laita kuvasi tulemaan viimeistään keskiviikkona 3.4. meilitse annmari.salmela@evl.fi. Kirjoita mukaan yhteystietosi ja jos olet alaa opiskeleva tai ammattilainen, halutessasi myös toivomasi palkkio ja sopimusehdot. Kerro myös, jos et halua kuvaasi käytettävän / näytettävän tästä seuraavan uutisoinnin yhteydessä.

Jos hyviä vaihtoehtoja tulee useita, järjestämme julkisen äänestyksen. Tässä tapauksessa olemme yhteydessä valittuihin erikseen ennen äänestyksen julkaisua. Piirtämisen iloa ja iloista pääsiäistä, kun se kohta koittaa!