20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Kallion seurakunta

Alppila Basketin lasten koripallokerhossa harjoitellaan ja
pidetään hauskaa liikunnan parissa

28.01.2022, 12:03
Onko lapsesi kiinnostunut koripallosta? Alppilan kirkolla nautitaan joukkuelajista ja liikunnan ilosta sunnuntaisin.

Alppilan kirkolla kokoontuu sunnuntaisin 2.–5.-luokkalaisille tytöille ja pojille suunnattu koripallokerho. Kerhon vetäjä Pablo Pérez suosittelee kerhoa kaikille, jotka ovat kiinnostuneita koripallosta.

"Kerho on maksuton ja osallistua voi matalalla kynnyksellä. Jos osallistuu ensimmäistä kertaa, kannattaa ilmoittautua etukäteen" Pablo kertoo.

Koriskerhossa harjoitellaan koripallon perustaitoja ja pidetään hauskaa liikunnan parissa. Kerho ei myöskään vaadi mitään aikaisempaa koripallotaustaa. Sisäpelikengät riittävät!

Pablo innostaa lähtemään mukaan ja katsomaan, joko koripallosta tulisi uusi suosikkiharrastus: ”Tule rohkeasti kokeilemaan parasta joukkuelajia. Vamos!

Kiinnostuitko? Heräsikö kysymyksiä? Haluatko tulla mukaan?

Ota rohkeasti yhteyttä Pabloon ja tule kokeilemaan!

Pablo Pérez, päävalmentaja: 044 757 4222, pablo@alppilabasket.fi

Kerho järjestetään Alppilan kirkon liikuntasalissa (Kotkankatu 2) sunnuntaisin klo 17–18:15.

Koronarajoituksien salliessa talvisunnuntaisin alkaa kokoontumaan myös toinen ryhmä pienemmille lapsille. Alppiskerho on 2–6-vuotiaille tarkoitettu lapsi-aikuinen koripalloaiheinen leikkikerho! Kysymykset Alppiskerhosta pekka.t.hartikainen@gmail.com.

Lisätietoja seurasta

Kilpakoripalloseura Alppila Basket perustettiin joulukuussa 2018 ja toimii yhteistyössä Kallion seurakunnan kanssa. Seuran tarkoitus on tarjota mahdollisuus harrastaa kilpatason koripalloa taustasta riippumatta.

Lisätietoja Alppila Basket -koripalloseurasta heidän nettisivuillaan ja Facebookissa.