05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Kallion seurakunta

Hiljaisuuden ja luovan rukouksen viikonloppu Vivamossa

Kallion seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli26.04.2024 klo 18:00 - 28.04.2024 klo 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKallion kirkko, Itäinen Papinkatu 2, 00530 Helsinki

Viikonlopussa etsitään rauhaa ja lepoa omia ja Jumalan sydänääniä kuunnellen. Viikonloppua rytmittävät erilaiset rukousta tukevat muodot kuten vaikka kirjoittaminen, valokuvaaminen, liikerukous, maalaaminen, piirtäminen .Rukoilemme viikonloppuna yhdessä näitä luovia toimintoja käyttäen. Kurssilla keskustellaan myös rukouksesta. Puheen ja hiljaisuuden vuorottelu on tarkoin harkittua, Viikonlopussa kuulet myös opetusta rukouksesta. .Saat olla turvallisessa läsnäolossa niin että rukoukset pidät omassa sisimmässäsi ja salaisuutenasi.. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita ja jokainen voi tulla aidosti sellaisena kun on, jakaen itsestään vain sen minkä haluaa. Viikonloppuun ilmoittaudutaan SUORAAN VIVAOMN KURSSIKESKUKSEEN Voit katsoa Vivamon majoitus ja ateriahinnaston netistä tai kysyä sitä ilmoittautumisen yhteydessä. ilmoittaudu 020-7681760 tai vivamo@sana.fi Ohjaajina ovat Päivi Peittola (KRS Raamatunopetus luovilla menetelmillä, rukousopetus) ja Nina Klemmt (Kallion seurakunnan diakoni ja Retriitinohjaaja/meditatiivisen valokuvauksen ja kirjoittamisen ohjaaja)

Järjestäjä: Kallion seurakunta
Liput: maksullinen, maksetaan Vivamoon