19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Kallion seurakunta

Juhlatilat Kallion seurakunnassa

15.03.2019, 11:05
Helsingin seurakunnilla on käytössään juhlatiloja, joita voi vuokrata hääjuhliin sekä kaste- ja muistotilaisuuksiin. Kastejuhlien, häiden tai hautajaisten järjestäminen kirkon tiloissa on yleensä maksutonta.

Kallion seurakunnalla on juhlatiloja Kallion kirkossa sekä seurakuntakodissa ja Alppilan kirkossa. Tiloja vuokrataan maksimissaan viiden tunnin ajaksi. Pidemmät ajat neuvoteltava erikseen. Juhlatilojen varaukset numerosta 09 2340 3600.

Kallion kirkko

Kallion kirkolta löytyy Kappelisali sekä Vihreä Sali juhlien järjestämistä varten. Tilojen varustukseen kuuluu piano, keittiö sekä kahviastiasto. Projektorin käytöstä on neuvoteltava erikseen. Kallion kirkon Vihreään saliin mahtuu 30–40 henkeä ja kappelin yhteydessä olevaan Kappelisaliin 40 henkeä.

Kallion seurakuntakoti

Seurakuntakodista löytyy iso juhlasali sadalle hengelle sekä pieni 12 hengelle. Tilojen yhteydestä löytyy keittiö sekä kahvi- ja ruoka-astiasto sadalle hengelle. Isossa salissa on piano ja mikrofoni.

Seurakuntakodin osoite: Siltasaarenkatu 28

Alppilan kirkko

Alppilan kirkon seurakuntasali on sadalle hengelle, kappelisali 40 hengelle, pieni sali noin 25 hengelle. Seurakuntasalin varustukseen kuuluu valkokangas, siirreltävä AV-vaunu (videoprojektori, DVD- /CD-soitin, äänentoisto), flyygeli ja keittiö. Kappelisalissa on piano, pöydät ja mikrofonit. Pienessä salissa on piano.