27.07. Onneksi olkoon: Heidi | Palaute
Kallion seurakunta

Yllätä itsesi tai ystäväsi - kutsu pappi tupareihin!

26.07.2023, 17:51
Oma koti on tärkeä asia. Jos juhlistat sitä tuparein, miksi et samoin tein kutsuisi pappia mukaan? Juhlaohjelmaksi kodin siunaaminen sopii mitä parhaimmin.
nukkekodin kalusteet

Tuparit saavat olla pienet tai suuret, niissä voi olla tarjolla kakkua, sushia, glitteriä tai hapankorppua. Tyyli on vapaa ja asukkaittensa näköinen.

Tupareissa pappi voi siunata kotisi. Tilaisuuden suunnitteluun voivat osallistua uuden kodin asukkaat tai koko tupariväki: kaikenlainen muu ohjelma mahtuu mukaan.

Seurakunnat haluavat muistaa uusia jäseniään myös tuparilahjalla, jonka pappi tuo mukanaan tilaisuuteen. Liikaa paljastamatta voi sanoa, että lahjassa suositaan paikallisuutta, hyödyllisyyttä ja ekologisuutta.

Mikäli haluat tietää enemmän tai tuparipäivä on jo kalenterissa, ota yhteyttä! Varaa pappi kirkkoherranviraston kautta. Voit kutsua papin siunaamaan kotisi myös ilman varsinaisia tupareita.

Onnea uuteen kotiin ja tervetuloa seurakuntaan!

Pyydä pappi paikalle

Kallion seurakunnan kirkkoherranvirasto:

Avoinna ma, ti ja to klo 9–14, ke klo 12–17

p. 09 2340 3600, kallio.srk@evl.fi

Itäinen papinkatu 2, 00530 Helsinki

Toimimme turvallisesti

Seurakuntamme on sitoutunut toimimaan turvallisen tilan periaatteiden mukaisesti.