20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Hyvän Paimenen kirkko

Toimipisteet

19.09.2018, 15:22

Hyvän Paimenen kirkon tiloja varataan seurakunnan omiin tilaisuuksiin sekä kirkollisiin toimituksiin: kasteisiin, vihkimisiin ja hautaan siunauksiin.

VälKe on kerhotilamme Välitalontiellä. Päiväkerhot, perhekerhot, kutomakerho, partio ja monet muut piirit toimivat VälKe-tilassa

Hyvän Paimenen kirkko

Esteettömyystiedot: Kirkko on esteetön, hissillä pääsee kerroksista toisiin
Osoite: Palosuontie 1, 00660 Helsinki

Arkkitehti Yrjö A. Vaskisen suunnittelema Pakilan kirkko valmistui vuonna 1950. Kirkon laajennus ja peruskorjaus valmistuivat vuonna 2002. Uusi ja vanha nivoutuvat saumattomasti yhteen akateemikko Juha Leiviskän suunnittelemassa uudistuneessa kirkon arkkitehtuurissa.

Uudistuksen yhteydessä kohde sai nimen Hyvän Paimenen kirkko, jotta kaikki seurakuntalaiset voivat kokea sen kotikirkokseen. Pakilan seurakunta toimii Paloheinän, Torpparinmäen, Itä-Pakilan ja Länsi-Pakilan alueilla.

VälKe

Esteettömyystiedot: Esteetön