20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Hietaniemen hautausmaa

Hautahaku.fi helpottaa läheisen haudan löytämistä

29.10.2020, 09:00 /  päivitetty 19.11.2020, 09:42
Hautahaku.fi palvelu on auki kännykän näytöllä.

Mobiiliystävällinen Hautahaku on luotu helpottamaan Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille haudattujen vainajien hautapaikkojen löytämistä. Hautahaku.fi palvelee ihmisiä koko Suomessa, joiden läheinen on haudattu Hietaniemen, Malmin, Honkanummen, Kulosaaren, Östersundomin hautausmaille, Maunulan uurnalehtoon tai Kallion uurnaholviin. Pyhäinpäivän alla avattavasta Hautahaku-palvelusta löytyy noin 350 000 Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille haudatun vainajan tiedot. Hautahaku-palvelun on luonut yhteistyössä Helsingin seurakuntayhtymän hautaustoimi ja tietohallinto.

Hautahaku-palvelusta hautapaikkaa etsitään vainajan sukunimellä. Hakua voidaan tarvittaessa rajata syntymä- ja kuolinvuoden tai hautausmaan mukaan. Palvelun sisältämä karttapalvelu näyttää haudan sijainnin hautausmaalla. Hautahaku.fi linkittyy HSL:n Reittioppaaseen, jonka avulla hautausmaille on helppo löytää julkisilla kulkuneuvoilla.

Tutustu Hautahakuun osoitteessa hautahaku.fi >>

Hautahaku-palvelu avattiin pyhäinpäivän alla 29.10.2020. Lanseerauksen yhteydessä kerätään käyttäjäkokemuksia verkkolomakkeella >>

Pyhäinpäivänä Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaiden portit ovat auki vuorokauden ympäri ja hautausmailla sekä kirkoissa järjestetään hartauksia ja jumalanpalveluksia Lue lisää > >