19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Herttoniemenrannan kappeli

Herttoniemenranta

22.11.2017, 12:56

Herttoniemenranta on reilun 8000:n asukaan alue, jota meri ympäröi. Oma ranta, venesatama sekä lähialueiden ulkoilumahdollisuudet kutsuvat viihtymään ja reippailemaan. Välittömässä läheisyydessä Herttoniemen kartano barokkipuistoineen henkii alueen historiallista merkitystä nykypäivään. Ensimmäiset asunnot entisen öljysataman alueelle valmistuivat v.1995, nyt alue on lähes valmis. Rakennusten lomassa on lukuisia pieniä puistoja ja aukioita.

Herttoniemenrannan kappeli (Laivalahdenkaari 5) on palvellut seurakuntatilana vuodesta 2001 alkaen. Kappelissa on kirkko- ja seurakuntasali. Alueen perheet voivat sopia kappelin tilojen käytöstä myös perhejuhlien yhteydessä.

Kappelin kirkkosalissa on 60, siitä paljeovilla erotetussa seurakuntasalissa 60 ja eteisaulassa 30 istumapaikkaa. Tilat ovat yhdistettävissä. Pöytäpaikkoja tilaan saadaan 80 hengelle. Salin yhteydessä on keittiö, jossa on ruoka- ja kahviastiasto 80 hengelle. Kastejuhlien, häiden ja hautajaisten järjestäminen kirkon tiloissa on kirkkoon kuuluville maksutonta.

Alueen toiminnasta löydät tietoa internetin tapahtumakalenterista, Kirkko&Kaupunki -lehdestä ja kausiesitteestä, jonka löydät kaikilta kirkoiltamme!

Käy tykkäämässä meistä Facebookissa class=" "
target="_blank">TÄSTÄ