28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Yhteisvastuukeräys Haagassa - autetaan nuoria

Haagan seurakunta

05.02.2024, 20:31 /  päivitetty 20.03.2024, 16:50
Vuonna 2024 Yhteisvastuun kautta saa edelleen auttaa nuoria, ilon kautta! Nuoret tarvitsevat toivoa elämäänsä juuri nyt ja myös meidän kaikkien toivomme on hyvinvoiva nuoriso. Nuorten ei kuulu jäädä yksinäisiksi ja syrjään, vaan yhteisvastuukeräyksen kautta voimme auttaa heidät eloon, iloon, elämään!
Pinkillä pohjalla valkoinen sydän ja teksti: Yhteisvastuu.

Vuonna 2024 Yhteisvastuun kautta saa edelleen auttaa nuoria, ilon kautta!

Haagan seurakunta on tunnettu hyvästä tahdosta ja iloisesta tunnelmasta, mitä tulee Yhteisvastuukeräykseen. Emme ole unohtaneet pahvihahmoja! ❤️

Nuorten auttaminen saa meihin itseemmekin uutta virtaa ja Haagan seurakunnassa tulee olemaan kevään aikana monta hauskaa, iloista ja koskettavaa tapaa osallistua Yhteisvastuuseen. On luvassa hulvatonta herkkukahvilaa, lauletaan euroviisuja, tangoja, halataan puuta, lasketaan mäkeä, talutetaan aasia ja antaudutaan rakkauden pauloihin. Kaikki tämä, koska nuoret! Vaikka nuoresta itsestään saattaa tuntua, että onnellisia vaihtoehtoja ei aina näköpiirissä ole, me tiedämme, että on niitä. Me voimme järjestää niitä!

Kotimaassa Yhteisvastuukeräyksen lahjoitukset ohjataan HelsinkiMission ja Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien kautta yksinäisille nuorille. HelsinkiMissio auttaa yksinäisiä nuoria tarjoamalla kriisi- ja keskusteluapua ympäri Suomen. Kirkon Ulkomaanapu auttaa maailman katastrofialueilla esimerkiksi mahdollistamalla lasten ja nuorten koulunkäyntiä sekä ammatillista koulutusta.

Voit yhä lahjoittaa Haagan seurakunnan kautta yhteisvastuuseen näin

84170 (MobilePay)

kertalahjoitus lomakkeella

Myös perinteisellä tilisiirrolla voi lahjoittaa. Haagan viitenumero on 308061

Tilinumerot:

*Aktia FI82 4055 0010 4148 41
*Nordea FI16 2089 1800 0067 75
*Pohjola pankki FI14 5000 0120 2362 28

(Kirkkopalvelujen keräyslupa Manner-Suomessa RA/2020/639, voimassa toistaiseksi)

Tervetuloa mukaan tapahtumiin ja lahjoittajiksi! Tiedotamme tapahtumista pitkin kevättä.
Haagan seurakunnan Yhteisvastuukeräys -esite