06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Haagan seurakunta

Koronarajoitukset jatkuvat toistaiseksi – messut ym. verkossa

11.01.2021, 11:21 /  päivitetty 25.01.2021, 16:30
Kaikissa seurakunnan tiloissa noudatetaan henkilömäärärajoituksia ja muita viranomaisohjeita
Huopalahden kirkko helmikuu 2019

Messuja vietetään ilman kirkkotilassa läsnä olevaa seurakuntaa ja välitetään suorina lähetyksinä facebook-sivullamme, osallistumiseen ei tarvita kirjautumista.

Kasteet, häät, hautajaiset

Kirkkotilaan voidaan ottaa samanaikaisesti korkeintaan 10 ihmistä, sisältäen työntekijät.

Hautaan siunaamisissa voivat olla läsnä vainajan kaikkein lähimmät omaiset, vaikka tämä ylittäisikin annetun 10 henkilön rajan.

Kasteissa ja häissä kirkossa voi olla paikalla enintään 10 ihmistä, seurakunnan työntekijät mukaan lukien.

Perhejuhlien, mukaan lukien ristiäisten ja häiden siirtämistä on syytä harkita yksityistilaisuuksia koskevien ohjeiden mukaisesti. Kasteen voi kuitenkin toimittaa myös perhepiirissä ilman kummien läsnäoloa.

Messuja lukuun ottamatta seurakuntien muu kokoava toiminta, aikuisten pienryhmät sekä lasten ja nuorten sisätiloissa tapahtuva toiminta ovat tauolla toistaiseksi.

Keskusteluapua

Seurakunnan työntekijät ovat tavoitettavissa normaalisti puhelimitse ja sähköpostitse. Työntekijöiden yhteystiedot

Kirkon keskusteluapu päivystää numerossa 0400 22 11 80 joka ilta klo 18-24, tai sähköpostilla tai chatissa osoitteessa kirkonkeskusteluapu.fi ↗.

Facebook-sivut: Haagan seurakunta, Haagan seurakunnan lapset ja perheet

Instagram: @haagansrk