20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Haagan seurakunta

Iltapäiväkerho Haagan seurakunnassa

18.03.2021, 19:12
Iltapäiväkerho on ohjattua toimintaa 1.– 2. -luokkien oppilaille. Iltapäiväkerhossa lapsella on yhdessä toisten kanssa mahdollisuus ulkoiluun ja leikkiin sekä lepoon koulun jälkeen.
sinisiä värikyniä paperilla

Iltapäiväkerho on ohjattua iltapäivätoimintaa 1.– 2. -luokkien oppilaille. Haagan seurakunnan iltapäiväkerho järjestetään yhteistyössä Helsingin kaupungin kasvatuksen ja koulutuksen toimialan kanssa. Haluamme tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua vapaan leikin ja monipuolisen toiminnan keinoin, lasten toiveita kuunnellen ja ryhmän perheiden katsomuksia kunnioittavalla tavalla. Kerhon ohjaajat toimivat yhteistyössä opettajien ja vanhempien kanssa. Iltapäiväkerhossa lapsella on yhdessä toisten kanssa mahdollisuus ulkoiluun ja leikkiin sekä lepoon koulun jälkeen.

Haagan seurakunnan iltapäiväkerho toimii Huopalahden kirkon naapurissa, Lasten ja nuorten talo Tönöllä osoitteessa Kauppalankuja 7. Kerhon toiminta-aika on koulupäivinä klo 12-16. Ryhmään mahtuu 25 lasta. Välipala sisältyy päivään.

Mahdolliset tiedustelut iltapäiväkerhoon liittyen lastenohjaaja Minna Rosenborgilta.