18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Mikaelinkirkon takkahuone (alakerta)

26.04.2023, 10:56

Tilojen käyttö

Tilan käytön yhteydessä on käytettävissä kahvi- ja ruoka-astiasto. Käytettävissä on kahvinkeittimet, ruuan lämmitysmahdollisuus sekä kylmiö. Kaikki tarjoilut, pöytäliinat, kukat, kynttilät ja servietit on tuotava mukana. Tiloihin voi tulla tutustumaan etukäteen ja tarvittaessa leivonnaisia voi tuoda seurakunnan kylmiöön ennen juhlapäivää. Sovi näistä suntion kanssa.

Tilojen kalustusta voi muutella tarpeen mukaan, mutta juhlan päätteeksi pyydämme siirtämään ne takaisin paikoilleen. Varaudu tilaisuuden jälkeen loppujärjestelyihin (esim. tiskaus, pöytien siistiminen).

Valmisteluaikaa ennen tilaisuutta varataan yksi tunti. Jos tilaisuuteen liittyy erityisiä järjestelyitä, on lisäajasta sovittava etukäteen.

Seurakunnan tiloissa voidaan kohottaa onnittelumalja. Muu alkoholitarjoilu ei ole sallittua.

Juhlapäivänä paikalla on suntio, joka opastaa tarvittaessa laitteiden käytössä muiden tehtäviensä lomassa.

Mikaelinkirkon suntio p. 09 2340 4815.

Tilojen varaamisesta muuhun kuin kirkollisiin toimituksiin liittyviin juhliin sovitaan pääsuntion kanssa: Pekka Voutilainen p. 09 2340 6403 tai pekka.voutilainen@evl.fi.

Kirkkosalien varaamisesta konserttitarkoitukseen sovitaan kanttorin kanssa: Mari Lamminen p. 09 2340 4845 tai mari.lamminen@evl.fi.