23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute

Malmin hautausmaan katolinen hautakortteli 57K

05.01.2023, 15:47
Malmin hautausmaalla otettiin käyttöön vuoden 2018 lopussa katolinen hautakortteli, joka on tarkoitettu arkku- ja uurnahautaukseen.

Hautoja luovutetaan Uudenmaan alueen katolisten seurakuntien (Pyhän Henrikin katedraaliseurakunta ja Pyhän Marian seurakunta) jäsenten hautaamiseen. Hautapaikkaa ei voi varata etukäteen.

Korttelissa on yhtenäinen nurmipinta ja palkit hautakiveä varten.

Haudan hallinta-aika on 25 vuotta ja sitä on mahdollisuus jatkaa. Hautaoikeus voi kuitenkin olla kerrallaan voimassa enintään 25 vuotta. Hautaoikeutta lunastettaessa maksetaan hautainhoitorahastoon nurmenhoitomaksu. Kukkien osalta voi tehdä haudanhoitosopimuksen seurakuntayhtymän hautainhoitorahaston kanssa.

Arkkuhaudat

Arkkuhaudan leveys on 1 metri ja pituus 2,5 metriä. Arkkuja voidaan haudata kahteen kerrokseen. Jokaisessa arkkuhaudassa on tilaa myös yhteensä 18 tuhkauurnan hautaamiseen.

Hautapaikan lunastusmaksu helsinkiläiselle vainajalle 440 €, ulkopaikkakuntalaiselle 880 €.

Aluspalkki 155 €.

Hautausmaksu helsinkiläiseltä 630 € ja ulkopaikkakuntalaiselta 850 €.

25 vuoden nurmen perushoitomaksu 1325 €.

Uurnahaudat

Uurnahaudan leveys on 1 metri ja pituus 0,6 metriä. Haudassa on yhteensä 6 hautasijaa ja hautaaminen tapahtuu yhteen kerrokseen.

Hautapaikan lunastusmaksu helsinkiläiselle vainajalle 140 € ja ulkopaikkakuntalaiselle 280 €.

Aluspalkki 155 €.

Hautausmaksu helsinkiläiseltä 140 € ja ulkopaikkakuntalaiselta 155 €.

25 vuoden nurmen perushoitomaksu 675 €.