23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute

Kuorot ja musiikkiryhmät Oulunkylän seurakunnassa

25.05.2023, 11:18
Kuorolainen pitää nuotteja käsissään.

Chorus Sine Nomine

Oulunkylän kirkon kuoro harjoittelee torstaisin klo 18–20 Oulunkylän kirkolla kanttori, laulupedagogi Katja Mäkiön johdolla 31.8.2023 alkaen.

Kuorossa on tarjolla monipuolista kirkkomusiikkia, äänenmuodostuskoulutusta ja esiintymisiä. Kuorossa on miellyttävä ilmapiiri ja esiintymisissä sekä harjoituksissa käydään ahkerasti.

Jos nautit yhteismusisoinnista hyvässä seurassa, omaat nuotinlukutaidon sekä haluat kehittyä laulajana ja toimia seurakunnan musiikkielämän hyväksi, olet tervetullut kuoroomme!

Haemme erityisesti basso- ja tenorilaulajia!

Lisätietoja: https://csn.fi

Käpylän kirkkokuoro

Kuoro harjoittelee tiistaisin Käpylän kirkolla klo 18.30–20.30 kanttori Mikko Heleniuksen johdolla 5.9.2023 alkaen.

Lisätietoja: kapylankirkkokuoro.fi

Kuorosta sanottua:

"Kuoromme on iloinen joukko, jossa on mahdollisuus oppia. Kuoromme on täynnä ihania persoonia, joiden kanssa on kiva olla."

"Tässä joukossa on hyvä olla, ilmapiiri on leppoisa ja täältä on helppo saada uusia ystäviä. Jospa olisikin tiennyt, miten hauskaa laulaminen toisten kanssa on, olisi tullut mukaan jo pari vuosikymmentä aikaisemmin."