19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Honkanummen hautausmaan uudet arkkuhautapaikat

05.01.2023, 15:25
Hautapaikkaa ei voi varata etukäteen. Arkkuhautoja luovutetaan vain helsinkiläisille vainajille.

Uusia arkkuhautoja voi lunastaa kortteleista 61A sekä 71A.

• Hautoja, joissa on 2 arkkuhautasijaa ja tämän lisäksi 18 uurnahautasijaa. Haudan lunastusmaksu helsinkiläiselle vainajalle 440 €. Alueella nurmenperushoito (1325 €).
  • Hautoja, joissa on 4 arkkuhautasijaa ja tämän lisäksi 36 uurnahautasijaa. Haudan lunastusmaksu helsinkiläiselle vainajalle 880 €. Alueella nurmenperushoito (1750 €).
  • Kortteleihin on asennettu hautamuistomerkeille aluspalkit (155 €/310 €).
  • Hautausmaksu helsinkiläiseltä 630 €.

Hautausmaalta on myös mahdollista lunastaa seurakunnalle palautunut, uudelleen käyttöön otettava hauta.

Helsinkiläisiä muslimeja voidaan haudata Honkanummen hautausmaalle, jossa on varattu oma hauta-alue muslimeille. Lisätietoa hauta-alueesta löydät täältä.

Pääkaupunkiseudulla omia hauta-alueita muslimeille on myös Espoon ja Vantaan seurakuntayhtymän hautausmailla. Espoossa Kellonummen hautausmaalle voidaan haudata myös muita kuin espoolaisia muslimeja. Vantaalle, Ruskeasannan hautausmaalle, haudataan vain vantaalaisia muslimeja.