30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Alppilan kirkko

Motoristimessu Alppilan kirkossa

Kallion seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.05.2024 klo 16:00 - 17:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliAlppilan kirkko, Kotkankatu 2, 00510 Helsinki

Kesää kohti mennään ja uusi ajokausi on jo alkamassa. Alppilan kirkossa siunataan ajokausi, motoristit ja luetaan Motoristin psalmi sekä Motoristin esirukous sunnuntaina 5.5. klo 16. Messuun ovat lämpimästi tervetulleita kaikki muutkin kuin motoristit!

Messussa saarnaa rovasti Erkki Kuusanmäki, liturgina toimii Kallion seurakuntapappi Esa-Pekka Helanne ja messuavustajina ovat Gospel Riders -moottoripyöräkerhon jäsenet. Musiikista huolehtii kanttori Dagmar Õunap muusikkoystävineen.

Messun jälkeen tarjotaan kirkkokahvit seurakuntasalissa. Mahdollisuus käydä tutustumassa pihalle pysäköityihin moottoripyöriin! Tervetuloa siis avaamaan kevättä ja ajokautta kaksi- tai nelipyöräisen harrasteajoneuvon kanssa taikka sitten jalan! Tilaisuus on avoin kaikille.

‍Järjestäjät: Kallion seurakunta ja Gospel Riders Helsinki

Sähköposti: dagmar.ounap@evl.fi