29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Tule vapaaehtoiseksi Kesän avoimet ovet -päivystäjäksi Tuomiokirkkoon

03.04.2024, 08:00 /  päivitetty 20.03.2024, 10:01
Vapaaehtoiset päivystäjät pääsevät kohtaamaan ainutlaatuisessa kirkkoympäristössä ihmisiä ympäri maailman.
Kesän avoimet ovet -päivystäjät Tuomiokirkossa

Tule vapaaehtoiseksi Kesän avoimet ovet -päivystäjäksi Tuomiokirkkoon

Kesän avoimet ovet -päivystäjät vastaanottavat vierailijoita Helsingin tuomiokirkossa maanantaista perjantaihin klo 18–21 kesä–elokuussa 2024.

Miksi Kesän avoimet ovet -päivystäjäksi kannattaa tulla?

Voi kohdata ainutlaatuisessa kirkkoympäristössä ihmisiä ympäri maailman, saa tehdä työtä muiden mukavien vapaaehtoistyöntekijöiden kanssa sekä voi itse vaikuttaa ja päättää kuinka usein haluaa ottaa päivystysvuoron.

Mitä päivystäjäksi haluavalta odotetaan?

Jonkin kristillisen kirkon jäsenyyttä, vähintään 18 vuoden ikää sekä omaa kiinnostusta tätä vapaaehtoistoimintaa kohtaan.

Miten pääsee päivystäjäksi?

Osallistumalla koulutukseen

joko

ma 6.5. klo 17 Koulutus uusille päivystäjille Tuomiokirkon kryptassa Kirkkokatu 18
ma 6.5. klo 18 Koulutus jo vapaaehtoisena toimineille Tuomiokirkon kryptassa

tai

ke 5.6. klo 17 Koulutusilta uusille ja jo vapaaehtoisena toimineille Tuomiokirkon kirkkosalissa

Lisäksi suosittelemme osallistumaan:

ti 14.5. klo 17.30 Turvailta vapaaehtoistyöntekijöille Tuomiokirkon kryptassa

Lisätiedot:
suntio Henrik Pitkänen p. 050 536 1441, henrik.pitkanen@evl.fi
Kesän avoimet ovet -vapaaehtoinen Hannele Rinne p. 0407360118

(Kuva: Natasha Vaalgamaa. Kuvassa Kuvassa kirkon avoimet ovet -päivystäjät Kikka ja Leena kesältä 2023.)