30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Koko Helsinki

Tule nuorisotyönohjaajaksi Pakilaan!

17.04.2024, 10:03

Tietoa tehtävästä

Haemme nuorisotyönohjaajaa, joka vastaa seurakuntamme rippikoulutyöstä, sen organisoinnista ja suunnittelusta sekä toteuttamisesta yhdessä muiden työyhteisön jäsenten kanssa. Työparinasi toimii kasvatuksen pappi. Lisäksi työhön kuuluu nuorten toimintaa sekä isos- ja apuohjaajakoulutuksen toteuttamista yhdessä kasvatuksen tiimin kanssa.

Etsimme eteenpäin katsovaa ja oma-aloitteista tekijää, jolla on halu ja into kehittää vastuullaan olevaa työtä ennakkoluulottomasti. Työ edellyttää itsenäistä työotetta ja kokonaisuuksien hahmottamista. Odotamme sinulta hyviä yhteistyö-, tiimi- ja vuorovaikutustaitoja, digiosaamista ja kykyä toimia nuorten kanssa luontevasti ja innostuneesti. Työhön kuuluu ilta-, viikonloppu- ja leirityötä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen työtehtävän, osaavien ammattilaisten työyhteisön ja työtilat Pakilasta. Työntekijöillämme on mahdollisuus tuettuun työpaikkaruokailuun ja työterveyshuoltoon sekä joustaviin työaikaratkaisuihin työn ja vapaa-ajan yhteensovittamiseksi.

Viran kelpoisuusehtona on piispainkokouksen hyväksymä kirkon nuorisotyönohjaajan tutkinto. Valittavan tulee olla konfirmoitu Suomen ev.-lut. kirkon jäsen. Viran palkkaus sijoittuu vaativuusryhmään 502 (vähimmäispalkka 2633,41 €, 1.9.2024 lähtien 2743,31 €). Lisäksi maksetaan henkilökohtaista palkanosaa kokemukseen perustuen.

Koeaika on kuusi (6) kuukautta. Valitun on ennen palvelussuhteen alkamista esitettävä hyväksyttävä ote rikosrekisteristä (RLL 6 § 2) ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Haku päättyy su 28.4. klo 18. Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun, jotka pidetään ke 8.5. klo 16-19 välisenä aikana Hyvän Paimenen kirkolla, Palosuontie 1.

Lisätiedot tehtävästä:

Kasvatuksen pappi Jonna Tolonen sähköpostitse jonna.tolonen@evl.fi ja puh. 050 380 4211 pe 19.4. klo 12-14 ja ke 24.4 klo 15-16.

Tietoa työnantajasta

Pakilan seurakunta on pientaloalueella Pohjois-Helsingissä ja siihen kuuluvat Itä- ja Länsi-Pakilan, Paloheinän ja Torpparinmäen alueet. Seurakunnassa on noin 12 000 jäsentä.

Ikärakenteessamme painottuvat 0–18-vuotiaat ja se näkyy myös toiminnassamme. Pakilan seurakunnassa 0–18-vuotiaiden ja heidän perheidensä kanssa työskentelee ammattitaitoinen, moniammatillinen ja työtään kehittävä Kasvun polku -tiimi. Kuuden hengen tiimiin kuuluu lastenohjaaja, kanttori, nuorisotyönohjaajat ja kasvatuksen pappi, joka toimii tiimin lähiesihenkilönä.

Seurakunnallamme on yksi kirkko, joka on nimeltään Hyvän Paimenen kirkko. Työyhteisöön kuuluu kaksi lähiesihenkilöiden johtamaa moniammatillista tiimiä sekä kirkkoherra. Yhteensä meillä on hieman alle 20 työntekijää.

Strategiamme mukaan arvomme ovat usko ja yhteisöllisyys, rakkaus ja ihmislähtöisyys, missiomme on apua arkeen ja pysäkkejä pyhään.

Katso lisää Oikotien sivuilta.