29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Tuomiokirkkoseurakunta

Oletko etsimämme kesäsomettaja tai Wipinäviikkojen ohjaaja?

25.03.2024, 11:53 /  päivitetty 26.03.2024, 10:22
Haemme kesäseteliläisiä ohjaajan ja somettajan tehtäviin tulevaksi kesäksi.
Kesäsomettajat ja Wipinäviikkojen ohjaajat

Oletko sinä etsimämme kesäsomettaja tai Wipinäviikkojen ohjaaja?

Helsingin tuomiokirkkoseurakunta etsii kesäseteliläisiä kesäsomettajiksi ja Wipinäviikkojen ohjaajiksi kahden viikon työjaksoihin 3.6.–2.8. aikavälillä.

Wipinäviikkojen ohjaajan työtehtävät sijoittuvat ajalle 3.–14.6. maanantaista perjantaihin Hyvän toivon kappelille Jätkäsaareen. Työaika on kello 8–16 välillä, kuusi tuntia päivässä. Wipinäviikkojen ohjaajalta toivomme oma-aloitteista työotetta lasten kanssa toimimiseen. Työ sisältää lasten kanssa leikkimistä, toiminnallisten tuokioiden ohjaamista sekä retkillä avustamista. Tähän tehtävään otetaan 4 henkilöä.

Kesäsomettajien työt sijoittuvat kahdelle peräkkäiselle viikolle ajanjaksolla 3.6.–2.8. Työ sisältää eri puolille seurakuntaa sijoittuviin tapahtumiin osallistumista ja niistä raportointia, haastattelujen tekemistä, somesisällön luomista, erilaisten tekstien kirjoittamista ja muuta viestintää. Kesäsomettajiksi valitaan enintään seitsemän nuorta. Työtehtävät sijoittuvat arkipäiville klo 9–18 välille, päivittäisen työajan ollessa kuusi tuntia. Työtä ei ole mahdollista tehdä etänä.

Lisätietoja antavat

Wipinäviikkojen ohjaajan tehtävästä Milla Kiiski, p. 050 560 5592, milla.kiiski@evl.fi
Kesäsomettajan tehtävästä Taija Tiilikka, p. 050 5257288, taija.tiilikka@evl.fi

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostitse Wipinäviikkojen osalta Millalle ja kesäsomettajan tehtävien osalta Taijalle 7.4. mennessä. Mainitsethan hakemuksessasi minä viikkoina olet käytettävissä. Kesäsomettaja: lähetä hakemuksesi lisäksi lyhyt, enintään yhden minuutin mittainen videoesittely Taijalle esimerkiksi WhatsAppin kautta.

Haastattelut kutsutuille järjestetään Wipinäviikkojen ohjaajaksi ma 15.4. klo 15–18 (Hyvän toivon kappeli, Länsisatamankatu 26-28) ja kesäsomettajaksi to–pe 11.–12.4. klo 16 alkaen (kirkkoherranvirasto, Bulevardi 16 B).