29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Kulosaaren hautausmaa

Hautausmaiden kausityöntekijöiden rekrytointi käynnissä

27.12.2023, 13:39
Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille etsitään yhteensä noin 400 kausityöntekijää kesäkaudelle 2024.

Haemme Helsingin seurakuntayhtymän kuudelle hautausmaalle kausityöntekijöitä ja kausipuutarhureita hauta- ja puistoalueiden kunnossapitoon, viherrakentamiseen, siivoukseen ja vahtimestarityöhön. Kokonaisuudessaan kausityöpaikkoja on noin 400 kappaletta, Hietaniemessä n. 120, Malmilla n. 150, Honkanummella n. 80, Maunulassa n. 30, Kulosaaressa n. 5 ja Östersundomissa n. 3 kappaletta.

Edellytämme hakijalta kykyä fyysiseen ulkotyöhön, reippautta, positiivisuutta ja täsmällisyyttä sekä valmiutta omaisten kohtaamiseen. Arvostamme alan koulutusta, työkokemusta sekä pienkoneiden käyttötaitoa.

Tarjoamme viihtyisän työympäristön, monipuoliset työtehtävät sekä mahdollisuuden työskennellä 2-8 kuukautta.

Työt alkavat huhti-kesäkuun aikana.

Rekrytointi aloitetaan jo hakuajan kuluessa.

Hakuaika 20.12.2023 - 17.3.2024.

Hae kausityöntekijäksi sähköisessä rekrytointipalvelussamme.

Hae kausipuutarhuriksi sähköisessä rekrytointipalvelussamme.