02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute

Blogeja ja podcasteja parisuhteesta

22.03.2024, 14:12
Pariskunta pitää toisiaan molemmista käsistä, kuvassa pelkät kädet

Perheneuvojiemme blogikirjoituksista ja podcasteista voi hyvin löytyä jäsentelyä ja ratkaisupohdintoja samantyyppisistä kysymyksistä, joita itse pohdit. Kannattaa siis lukea ja kuunnella! Linkit alla.

Perheneuvoja Katianna Ruuskasen kolumneja Kirkko ja kaupunki -verkkolehdessä

Uusi suhde - rakkaus kypsässä iässä -podcast

Perheneuvojat ja psykoterapeutit Elisabeth Falck ja Paula Ruotsalainen (nyk. Paula Maria Mäkelä) pohtivat neljässä jaksossa, minkälaista on luoda rakkaussuhde kypsässä iässä, silloin kun elettyä elämää on jo takana. Rakkaudelle kannattaa aina antaa mahdollisuus, on heidän viestinsä. Podcastin juontaa perheneuvoja ja psykoterapeutti Juha Petterson.

Kuuntele podcast-jaksot tästä‍

Rakkauden ammattilaiset

Blogi ihmissuhteiden kauneudesta, karuudesta ja hauraudesta. Bloggaajina parisuhteen pulmiin erikoistuneet kirkon perheneuvojat.

Katso lisää tästä.

Katso Rakkauden ammattilaisten videoita Facebookissa.

Lakanoilla-podcast - puhetta seksistä

Lakanoilla-podcastissa seksuaaliterapeutti ja sosiaaliohjaaja Minttu Ågren ja perheneuvoja, psykoterapeutti ja pastori Juha Petterson puhuvat oman ymmärryksensä rajoissa seksistä ja seksuaalisuudesta ja pohtivat, mistä kaikessa on oikeastaan kysymys.

Podcast on kuunneltavissa tässä (Spreaker-kanava).

Rakkausklinikka

Terve.fi ja kirkon perheneuvonta tekevät yhteistyötä. Rakkausklinikalla etsitään uusia näkökulmia parisuhteen kiemuroihin – kysy, asiantuntijat vastaavat ja auttavat sinua!

Lue lisää tästä.

Suhde klinikalla -podcast

Kirkon kokeneet perheneuvojat vastaavat yleisön lähettämiin kysymyksiin rakkaudesta ja ihmissuhteista. Jaksojen aiheet ovat rakastuminen ja sitoutuminen, vuorovaikutus ja kommunikaatio, seksuaalisuus parisuhteessa, uskottomuus, mustasukkaisuus, eroaminen, uusperhe sekä riitely ja sopiminen.

Podcastit ovat kuunneltavissa mm. seuraavissa kanavissa:

Spreaker

Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, Deezer löytyy nimellä Suhde klinikalla

Rakkauden roihu

Blogikirjoituksia rakkaudesta tai sen kaipuusta parisuhteessa, ystävyydessä ja perheessä.

Katso lisää tästä.