16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Vuosaaren kirkko

Nyt mukaan kuoroon! Tammikuussa otetaan uusia laulajia

13.12.2019, 13:48 /  päivitetty 15.01.2020, 15:06
Ympäri kaupunkia harjoittelee eri tyyppisiä kuoroja, joihin mahtuu uusia laulajia mukaan tammikuussa. Kuoroja johtavat kanttorit sopivat tarkemmin koelauluista.

Kamarikuoro Barcarola harjoittelee Lauttasaaressa ja ottaa mukaan uusia laulajia. Lisää tietoa Barcarola-kuorosta täältä.

Puotilan kappelissa keskiaikaista kirkkolaulua laulava Cantus Novus ottaa uusia tenoreita ja bassoja. Koelaulusta voi sopia kanttori Katri Vanhamäen kanssa. Lisäksi Vanhamäki johtaa kirkkokuoro Itä-Sointua, johon mahtuu myös mukaan. 09 2340 6440 tai katri.vanhamaki@evl.fi.

Vox Sonora-kuoro ottaa uusia kuorolaulukokemusta omaavia laulajia harjoitusten yhteydessä keskiviikkoisin klo 18-21. Harjoitukset jatkuvat ke 15.1 Pakilassa Hyvän Paimenen kirkon Kryptassa, os. Palosuontie 1. Lisätietoja antaa Ari-Pekka Häyrinen 09 2340 5536 tai ari.hayrinen@evl.fi.

Puistolassa harjoitteleva Malmin seurakunnan kamarikuoro Stella Vocalis etsii erityisesti tenoreita. Harjoitukset Puistolan kirkolla torstaisin klo 18 alk. 23.1. Koelaulusta sovitaan Taru Hämäläisen kanssa, p. 09 2340 4490.

Herttoniemen ja Kulosaaren kirkkokuoron harjoitukset alkavat ti 7.1. klo 17.30-19, seurakuntatila Laiturissa, osoitteessa Hitsaajankatu 4. Uusia laulajia otetaan, koelaulusta sovitaan Kirsi Lemposen kanssa, p. 050 3803043.

Kamarikuoro Oran harjoitukset alkavat ti 7.1. klo 19 Herttoniemessä Laiturissa osoitteessa Hitsaajankatu 4. Kokeneita laulajia otetaan, koelaulusta sovitaan kanttori Kirsi Lemposen kanssa, p. 050 3803043.

Myllypuron kirkon kuoron harjoitukset alkavat ke 8.1. klo 18 Myllypuron kirkossa. Uusia laulajia otetaan, koelaulusta sovitaan kanttori Marika Leinon kanssa, 09-2340 4117, 050 464 2892 tai marika.leino@evl.fi.

Uusi laulu on energinen naiskuoro, joka laulaa moniäänisesti uudempaa hengellistä musiikkia niin Suomesta kuin muualta maailmasta. Merirasti-kappelilla harjoittelevaa kuoroa johtaa Olga Mäkinen. Mukaan voit liittyä myös yksittäisiin projekteihin - ota silloin yhteyttä olga.makinen@evl.fi. Lue linkin takaa lisää.

Gaudium-kuoroon mahtuu uusia laulajia kaikkiin stemmoihin: sopraanoihin, alttoihin, tenoreihin ja bassoihin. Mikäli haluat mukaan, ota sähköpostitse yhteyttä kuoronjohtaja Eeva Jurmuun, eeva.jurmu@evl.fi. Gaudium kuoron harjoitukset ovat Vuosaaren kirkossa. Lue kuorosta lisää linkin takaa.

Vuosaari-kuoroon mahtuu uusia laulajia. Harjoitukset alkavat 16.1.2020. Laulajat ilahduttavat erityisesti palvelutalojen asukkaita. Lue kuorosta lisää linkin takaa.

Jokaisessa helsinkiläisessä seurakunnassa on ainakin yksi kuoro. Katso lista kuoroista täältä.