18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Vuosaaren kirkko

Hyvää tekeviä supervoimia Vuosaaressa – tutustu vapaaehtoisiin ja työntekijöihin

29.11.2019, 12:48 /  päivitetty 09.03.2020, 13:36
Vuosaaren supervoimia on sarja, joka esittelee seurakunnan toiminnassa mukana olevia ihmisiä ja heidän supervoimiaan. Samalla se haastaa pohtimaan mikä on sinun supervoimasi.
Polaroid kuva jossa pyöräilevän supersankarin varjo, lisäksi vuosaaren supervoimia logo.

Löydä itsestäsi ja toisista supervoimasankari

Meillä jokaisella on lahjoja, joilla jaamme hyvää toisille. Sellaisia lahjoja kutsutaan nyt myös supervoimiksi. Oletpa sitten haaveillut supersankarin pestistä tai et, niin nyt voit löytää itsestäsi ja toisista salaisen supervoimasankarin.

Vuosaaren supervoimia on sarja, joka esittelee seurakunnan toiminnassa mukana olevia ihmisiä ja heidän supervoimiaan. Samalla se haastaa pohtimaan mikä on sinun supervoimasi, ja millä tavoin sinä jaat hyvää ympärillesi.

Tutustu Vuosaaren supervoimiin

Supervoimana ilo ja yhteisöllisyys – vapaaehtoistoimija Anja Hinkkanen

Supervoimana taito kuunnella – vapaaehtoistoimija Merja Nikkinen

Supervoimana positiivinen asenne elämään ja välittäminen toisista – Janna Lampinen

Supervoimana kärsivällisyys, sitoutuneisuus ja auttavaisuus – Joona Sissonen

Vapaaehtoisten viikko

Kansainvälistä vapaaehtoisten päivää vietetään vuosittain 5.12. Koko viikon ajan vietetään myös Vapaaehtoisten viikkoa, jonka päätteeksi Kansalaisareena palkitsee Vuoden vapaaehtoisen.

Mikä Kansalaisareena?

Kansalaisareena on vapaaehtoistoiminnan yhteiskunnallinen vaikuttaja ja ainoa kaikkien vapaaehtoistoimijoiden edunvalvoja Suomessa, joka luo edellytyksiä vapaaehtoistoiminnan määrän lisäämiseksi ja laadun kehittämiseksi. Kansalaisareenan tavoitteena on parantaa vapaaehtoistoiminnan saavutettavuutta, monimuotoisuutta, innovatiivisuutta ja näkyvyyttä.

Kansalaisareenan vision mukaan Suomi on maailman paras paikka vapaaehtoistoiminnalle. Liity jäseneksi!

Suomi on maailman paras paikka vapaaehtoistoiminnalle
Polaroid kuva jossa maahan heijastuu pyöräilevän supersankarin varjo. Lisäksi logo