18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Mikaelin seurakunta

Ahdistaako? Älä jää yksin - seurakunnat ja kirkon keskusteluapu auttavat

25.10.2020, 22:05 /  päivitetty 26.10.2020, 08:28
Vastaamon tietomurron vuoksi moni on peloissaan ja avun tarpeessa. Olemme apunasi, ethän jää yksin huolesi kanssa.
Tummassa taustassa avoimissa kämmenissä palava kynttilä sekä tekstit kirkon keskusteluapua ja Luottamuksella, sinua kuunnellaan ja chatin, puhelimen, sähköpostin ja kirjeen logot.

Kirkko tarjoaa keskusteluapua. Jos jokin painaa mieltäsi, ota rohkeasti yhteyttä kirkon keskusteluapuun, jossa päivystetään joka ilta klo 18-24. Puhelimitse yhteyden saa soittamalla numeroon 0400 22 11 80. Operaattori veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaisen hinnan (pvm/mpm).

Täältä löydät myös Kirkon keskusteluavun chatin sekä palvelevan netin ja kirjeen yhteystiedot.

Voit myös käydä keskustelemassa Kampin kappelin työntekijöiden kanssa. Kappeli on avoinna la-su kello 10-18, ma 10-20 ja ti-pe 8-20.

Seurakunnissa omat työntekijät ovat myös apunasi. Vartiokylän seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä.