19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Kirjepyhis yli 3-vuotiaille lapsille Mikaelin seurakunnassa

Mikaelin seurakunta

24.01.2022, 10:40 /  päivitetty 11.01.2024, 11:49
Tule mukaan Mään ja Päkän kirjepyhikseen ihmettelemään ja tutustumaan Raamatun maailmaan.
Värikkäällä taustalla teksti Kirjepyhis yli 3-vuotiaille. Alalaidassa värikyniä.

Kirjepyhäkoulu on lapsen oma kristillinen materiaalipaketti, joka toimitetaan kotiin postitse lapsen omalla nimellä muutaman kerran vuodessa. Materiaaleissa käsitellään lapsentasoisesti Raamatun kertomuksia ja kirkkovuoden juhlia. Mukana on myös pieniä puuhatehtäviä. Kirjepyhis on tarkoitettu perheen yhteiseksi hetkeksi. Olemme kuulleet, että siitä on ollut paljon iloa, kun omat ideat ovat jo loppuneet.

Voit ilmoittaa lapsesi mukaan lähettämällä sähköpostilla nimen, syntymävuoden ja osoitteen: helsinginmikael.srk@evl.fi . Aiheeksi kannattaa laittaa Kirjepyhäkoulu.

Voit milloin tahansa lopettaa pyhäkoulutilauksen ilmoittamalla siitä meille. Kirjepyhäkoulussa ei ole liittymisehtoja ja se on maksuton.