19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Mikaelin seurakunta

Joko tutustuit Voit sä jeesaa –blogiin?

19.03.2019, 11:03 /  päivitetty 19.03.2019, 10:31
Oksa, jossa on silmuja sinistä taivasta vasten

Tiedätkö, mitä kaikkea seurakunnissa tehdään ihmisten auttamiseksi?

Monet ovat toivoneet, että kirkko kertoisi enemmän auttamistyöstään, koska sitä ei yleisesti tunneta. Voit sä jeesaa? on blogisivusto, jossa Helsingin seurakuntien diakonia- ja muuta auttamistyötä tekevät sekä vapaaehtoiset välittävät tietoa, ajatuksia ja kokemuksia työnsä liepeiltä. He myös tuovat esille kohtaamiensa ihmisten ääntä.

Saa jakaa!

- Haluamme blogin kautta avata lukijoiden silmiä sille, miten paljon yhteiskunnassamme on hätää ja huolta, kertoo sivustoa perustamassa ollut projektityöntekijä Eila Jaakola.

- Auttamistyössä kuulemme heikoimmassa asemassa olevien ääntä, ja haluamme tuoda sitä bloginkin avulla yleiseen tietoisuuteen ja välittää myös päättäjille. Toivomme näin myös lisäävämme ymmärrystä erilaisissa tilanteissa elävien ihmisten kesken. Tästä pääset lukemaan blogia.