20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Vartiokylän kirkko

Vartsikan kouluikäisten toiminta jatkuu syksyllä.

25.04.2022, 16:19
Kesäinen kuva

Kouluikäisten kerhot päättyvät tällä viikolla, eli viimeiset kerhokerrat ovat 25.-29.4 välisenä aikana. Kerhotoiminta jatkuu taas ensi syksynä. Tarkemmat tiedot kerhoista ja ilmoittautumisista tulevat netti sivuillemme syyskuun alussa, kouluikäisten toiminnan alle. Syksyllä alkaviin kerhoihin tulee sekä jatkavien että uusien kerholaisten ilmoittautua sähköisen järjestelmän kautta.

Nuorisotyönohjaaja Hannele siirtyy Malmin seurakuntaan 1.5.2022 alkaen. Nuorisotyönohjaaja Emilia Perkiö palaa töihin elokuun alussa ja ottaa silloin hoitaakseen kouluikäisten toiminnan. Jos teillä on tällä välin kysyttävää koskien kouluikäisiä voitte olla yhteydessä nuorisotyönohjaaja Satu Jalavaan sähköpostitse: satu.jalava@evl.fi.

Kiitos kaikille kuluneesta kaudesta ja ihanaa kesän odotusta.