20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Vartiokylän kirkko

Tulossa: Vartsikan kouluikäisten kerhot syksyllä 2022

15.08.2022, 11:26 /  päivitetty 15.08.2022, 11:41

Vartiokylän kirkolla järjestetään syksyllä tuttuun tapaan kerhoja alakouluikäisille lapsille!

Kokoamme elokuussa vielä kerhonohjaajien kanssa "kerholukujärjestystä" ja koulutamme uusia ohjaajia tehtäviinsä. Lukujärjestykseen näyttäisi tulevan monipuolisesti erilaisia kerhoja kuten kokkikerhoja, liikunnallisia kerhoja sekä kerhoja, joissa pääsee askartelemaan. Uskomme, että teidänkin koululaiselle löytyy "kerholukkarista" kiva kerho harrastukseksi.

Kerhoihin ilmoittautuminen alkaa tiistaina 6.9. klo 7.
Kerhot alkavat ilmoittautumisen jälkeisellä viikolla 37, eli aikaisintaan 12.9.

Huomioithan, että ensimmäistä kertaa Helsingin seurakuntien tapahtumaan ilmoittautuessasi sinun tulee tunnistautua sekä luoda tunnukset palveluun. Tiedot kerhoista sekä ilmoittautumislinkki tulevat näkyviin "Kouluikäiset"-sivullemme ennen ilmoittautumista.

Kerhoja ohjaavat tehtäväänsä koulutetut vapaaehtoiset, jotka ovat pääsääntöisesti rippikoulun käyneitä nuoria. Kerhotoimintaa seurakunnassamme koordinoi Emilia "Emppu" Perkiö, johon voi olla yhteydessä kerhoihin ja kouluikäisten toimintaan liittyvissä asioissa.