25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Vartiokylän kirkko

Kuorot jatkuvat syyskuussa!

20.08.2017, 10:01 /  päivitetty 20.08.2017, 10:03

Vartsikan seurakunnan kuorot Itä-Sointu, Cantus Novus, lapsikuoro Kristallit sekä yhteislauluryhmä Laulut Soikoon! aloittavat toimintansa syyskuussa (viikoilla 36 ja 37). Jos haluat mukaan laulamaan, ota yhteyttä kanttoreihin Taruun ja Hannaan!

Vartiokylän seurakunnassa on kolme kuoroa sekä yhteislauluryhmä;

Lapsikuoro Kristallit on alakouluikäisten tyttöjen ja poikien kuoro. Kristallit harjoittelee keskiviikkoisin klo 15-16 Vartiokylän kirkolla (alkaen 6.9.). Kuoro esiintyy muutaman kerran lukukaudessa srk:n tilaisuuksissa sekä esim. alueen palvelutaloissa. Kuoroa ohjaa kanttori Hanna (hanna.kakkonen@evl.fi, 050 380 2027). Voit ilmoittautua kuoroon etukäteen tai vain tulla paikalle 6.9.!

Itä-Sointu on kuoro aikuisille, ja se kokoontuu Vartiokylän kirkolla torstaisin klo 18-20 (alkaen 14.9.). Itä-Sointu laulaa 3- ja 4-äänistä hengellistä musiikkia kevyestä klassiseen. Uudet laulajat, olkaa yhteydessä kuoroa luotsaavaan kanttori Taru Hämäläiseen, p. (09) 2340 6440 tai taru.hamalainen@evl.fi!

Cantus Novus on 10 hengen kamarikuoro, joka laulaa 4- ja 5-äänistä klassista kirkkomusiikkia. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 18-20 Puotilan kappelissa (alkaen 6.9.) Uudet laulajat, olkaa yhteydessä kuoroa luotsaavaan kanttori Taru Hämäläiseen, p. (09) 2340 6440 tai taru.hamalainen@evl.fi.

Laulut Soikoon! on yhteislauluryhmä, joka tutustuu tulevan sunnuntain messun virsiin, laulaa vanhoja koululauluja sekä monenlaisia muitakin lauluja. Lauluryhmä kokoontuu keskiviikkoisin klo 13-14 Vartiokylän kirkolla, ja ryhmä tekee myös vierailuja mm. Puotilan palvelutalossa ja avustaa silloin tällöin messuissa. Lauluryhmään ei ole koelaulua, ja kaikki osallistuminen on vapaaehtoista. Lauluryhmää ohjaa muusikko, musiikinopettaja Kirsi Maria Mustonen (lisätiedustelut Tarulta ja Hannalta!).