25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Vartiokylän kirkko

Musiikkia ikiomille - musiikkiryhmä lasta odottaville vanhemmille Vartiokylän seurakunnassa

27.09.2016, 21:45 /  päivitetty 06.10.2016, 15:56

Musiikkia ikiomille on uusi 5 kerran musiikkiryhmä lasta odottaville vanhemmille.

Sikiö kuulee ympäröivän maailman ääniä jo 16. raskausviikosta lähtien.

Syntymän jälkeen vauvat tunnistavat kohdussa kuulemansa äänet ja melodiat, ja ne rauhoittavat häntä tuttuudellaan. Laulu on varhaista vuorovaikutusta vanhemman ja syntymättömän vauvan välillä, eikä se vaadi mitään erityistä aiempaa harrastuneisuutta.

Ryhmän ohjelmaan kuuluu myös Johanna Hytin luento synnytyslaulusta 19.10. klo 18-19 Vartiokylän kirkolla. Luento on kaikille avoin ja maksuton. Sen jälkeen voi myös liittyä ryhmään.

Ryhmä kokoontuu Vartiokylän kirkolla (Kiviportintie 5) keskiviikkoisin klo 18-19. Sitä ohjaavat Vartiokylän seurakunnan kanttori Katri Vanhamäki ja hoivamuusikko Mimmi Laaksonen. Ryhmä alkaa kun on tarpeeksi ilmoittautuneita. Kysy osallistumismahdollisuutta ja lisätietoja ottamalla yhteys Katriin (katri.vanhamaki@evl.fi) tai Mimmiin (mimmi.laaksonen@evl.fi).