25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Koko Helsinki

Kuule kuinka Valo kaikuu! Valon ääni ja Roihun Kaiku yhdistivät voimansa

16.01.2023, 17:27 /  päivitetty 16.01.2023, 17:45
Värikäs tausta jossa turkoosia ja keltaista, päällä teksti Valon Kaiku, joka on kirjoitettu ikäänkuin valokirjaimin.

Vuosaaren Valon ääni ja Roihuvuoren Roihun Kaiku yhteistyössä

Vuosaaren ja Roihuvuoren seurakuntien nuorten musiikkiryhmät ovat tehneet yhteistyötä reilun vuoden verran ja tuottaneet mm. live-äänitteen, jota on nyt mahdollista kuunnella seurakuntien YouTube-kanavilta. Nuoret ovat itse vaikuttaneet äänitettyjen kappaleiden valintaan ja toimivat myös instrumentalisteina äänitteellä. Äänitettä voi kuunnella maksutta, mutta sen kautta voi myös lahjoittaa Yhteisvastuu-keräykseen rahaa.

Kuuntele Valon Kaiku -äänite Vuosaaren seurakunnan YouTube kanavalla.

Äänitteeseen kuuluvan vihkon välityksellä pääset kurkistamaan kuviin ja tunnelmiin, sekä lukemaan kappaleiden sanoitukset.

Musiikkiryhmien johtajat Tuuli Malve ja Hanna Virtanen ovat yhdessä ja erikseen valmentaneet ryhmiä. Tuulin ja Hannan lisäksi nuoret olivat yhteistyöstä innoissaan, sillä joukko on voimaa - isommalla porukalla saa suurempia juttuja aikaiseksi. Seurakuntien maantieteellinen etäisyys on niin pieni, että yhteistyö saa varmasti tulevaisuudessakin jatkoa. Nuorten joukossa on upeita lahjakkuuksia, ja musiikkiryhmien tavoitteena on, että jokainen voi palvella niissä omilla lahjoillaan.

Valon ääni ja Roihun kaiku esiintyivät Laajasalon kirkolla Gospelmessussa sunnuntaina 15.1.2023. Alla olevalla videolla kuultava kappale on Lasse Heikkilän sanoittama ja säveltämä Kuka Hän on, joka kertoo monin eri sanoin ja vertauksin Jeesuksen persoonasta ja siitä, millainen on Hänen rakkautensa voima. Tästä kappaleesta tuli nuorille jotenkin erityisen tärkeä, ja se nousi muiden kappaleiden joukosta suosikiksi.

Seuraa meitä somessa

Valon ääntä voit seurata Instagramissa! Tule mukaan Valon matkalle!

@valonaani

‍Roihun Kaiku löytyy myös Instagramista.

@roihunkaiku

Muutamia kuvia Laajasalon kirkolta Gospelmessusta sunnuntaina 15.1.2023.

Valon ääni ja Roihun Kaiku esiintymässä Laajasalon kirkossa.