20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Koko Helsinki

Vuoden 2024 ripareille ilmoittaudutaan lokakuussa | Roihuvuori

23.09.2022, 14:09 /  päivitetty 22.09.2023, 11:34
Voit ilmoittautua rippikouluun, mikäli täytät 15 vuonna 2024 tai olet jo aiemmin täyttänyt. Olet tervetullut rippikouluun, vaikka et kuuluisi kirkkoon ja vaikka sinua ei olisi kastettu.
Riparit 2023

Roihuvuoren seurakunnan rippikouluihin ilmoittaudutaan 2.–31.10.2023. Ilmoittautumislinkki löytyy lokakuun ajan nuorten omilta sivuilta: laajaranta.fi

Ilmoittautuessasi sinua pyydetään asettamaan vähintään neljä riparitoivetta tärkeysjärjestykseen. Huomioimme toiveet, kun rippikouluryhmiä aletaan jakaa ilmoittautumisen päätyttyä

Myös muualla asuvat voivat ilmoittautumalla hakea paikkaa Roihuvuoren seurakunnan riparilta. Joudumme kuitenkin asettamaan oman seurakunnan alueella asuvat etusijalle rippikoulupaikkoja jaettaessa.

Ilmoittautumisessa nopeus ei ratkaise, vaan kaikki lokakuun aikana ilmoittautuneet ovat samalla viivalla paikkoja jaettaessa. Täytäthän huolellisesti kaikki ilmoittautumisessa kysytyt tiedot.

Lisätiedot leireistä ja ilmoittautumislinkki (lokakuun ajan) nuorten omilta sivuilta: laajaranta.fi.