20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Verkosto aloittaa Malmilla

29.01.2020, 15:36 /  päivitetty 30.01.2020, 14:25
Parasta Verkostossa on ihmisten aktiivisuus, into ja vapaaehtoisuus sanoo Verkoston toiminnanjohtaja Marko Huhtala.

Verkosto aloittaa messun Pihlajamäen kirkossa su 2.2. klo 11, os. Liusketie 1. Messu järjestetään joka sunnuntai Pihlajamäen kirkolla 31.5. asti. Messun päätteeksi jaetaan hävikkielintarvikkeita ja tarjotaan ilmainen keittolounas. Messuihin yhdistyy myös kristilliseen kasvatukseen johdattavat pyhäkoulut. Messu Pihlajamäessä toteutetaan vapaaehtoisvoimin ja yhteistyössä Malmin seurakunnan kanssa.

Verkosto on jo syksystä lähtien järjestänyt kaikenikäisille sopivaa Pihliksen peli-iltaa joka toinen keskiviikko Pihlajamäen kirkon takkahuoneessa. Tarkat aikataulut ja tapahtumakuvaukset löytyvät Verkoston nettisivuilta osoitteesta verkosto.net.

Parhaiten Verkoston toimintaan pääsee mukaan tulemalla messuihin. Messuissa on tori, jossa voi ilmoittautua Verkoston toimintoihin tai vaihtoehtoisesti laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@verkosto.net tai toiminnanjohtaja, pastori Marko Huhtalalle osoitteeseen marko@verkosto.net, p. 050 439 2921.

Tänä vuonna on tarkoituksena myös perustaa pienryhmiä, joissa jaetaan yhdessä elämää ja etsitään kasvua uskossa sekä järjestää Alfa-kursseja, joissa tutkitaan elämää, sen merkitystä ja uskoa.

Verkoston messujen ajankohdat Pihlajamäen kirkossa löydät myös täältä.