24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute

Gospelia kaikille -suurkuoro tulee taas! Ilmoittaudu mukaan!

08.05.2023, 12:38 /  päivitetty 21.06.2023, 23:35
Puhutteleeko gospel sydäntäsi? Saako rytmimusiikki lanteesi keikkumaan? Tule mukaan opettelemaan gospelin laulamista, rytmiä ja liikettä! Ensi syksyn ilmoittautuminen Gospelia kaikille -suurkuoroon on nyt avoinna.
Gospelia kaikille

Ilmoittautua voi osoitteessa: http://www.gospelhelsinki.fi/gospelia-kaikille/

Gospelia kaikille on matalan kynnyksen gospelkuoro, joka kokoaa yhteen satoja gospellaulusta kiinnostuneita aikuisia ympäri pääkaupunkiseudun. Gospelia kaikille -kuoro on osa Kallion, Paavalin, Töölön ja Lauttasaaren seurakuntien sekä Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan yhteistä Gospelia kaikille -projektia. Jopa kolmestasadasta laulajasta koostuvaan kuoroon ei ole pääsykoetta, eikä osallistuminen edellytä sitoutumista. Kuoroa johtaa musiikin maisteri Nina Pakkanen.

Gospelia kaikille -kuoron harjoituksissa on mukana Gospel Helsinki -kuorolaisia sekä Gospel Helsinki Band. Kauden aikana harjoitellaan 4–5 nykygospellaulua päätöskonserttia varten ja kokeillaan Complete Vocal -tekniikkaa, gospelsoundia ja rytmikkääseen gospellaulamiseen kuuluvaa liikkumista. Nykygospelissa yhdistyvät soul-, blues-, jazz- ja rockmusiikki.

Gospelia kaikille -kausi huipentuu yhteiskonserttiin Gospel Helsinki -kuoron ja vierailevan sooloartistin kanssa.

Osallistumismaksu on 42 euroa/kausi, tulit mukaan heti ensimmäisellä kerralla tai vasta myöhemmin. Emme kysele osaamistasi tai kuorolaulukokemustasi, sillä kuoro on avoin kaikille.

Ilmoittautuminen on käynnissä 17.9. asti ja sen jälkeen paikan päällä Vanhassa kirkossa ensimmäisten harjoitusten yhteydessä klo 15–17, kannattaa tulla ajoissa, jos ilmoittautuu vasta silloin. Olet tervetullut juuri Sinun osaamisellasi!

Syyskauden 2023 päivämäärät ovat:

• sunnuntaina 17.9. kello 15–17 Vanhakirkko, Lönnrotinkatu 6

• sunnuntaina 1.10. kello 15–17 Paavalin kirkko, Sammatintie 5