24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute

Sommarkyrka del 14: Fadderdagsspårning

16.07.2020, 14:02
Vi i Johannes församling vill fortsätta erbjuda innehåll på webben för de som av olika orsaker inte kan delta i den fysiska verksamheten.
Fadderdagsmärket och texten

Den 31.5 brukar kallas för fadderdagen. Under den dagen kan man komma ihåg sitt fadderbarn lite extra. Vanligen brukar Helsingforsförsamlingarna bjuda in till evenemang runt om i staden, där faddrar och fadderbarn får rabatt. Men i år såg världen annorlunda ut än tidigare år, så i stället gjorde man en fadderdagsspårning.

Det bästa med spårningen är att ni kan gå den ännu idag! Så missade du och ditt fadderbarn, eller du och din fadder, när spårningen publicerades så är ingen skada skedd. Klicka bara på den här länken, eller gå in på play.seppo.io. Logga in med koden 386225 och följ kartan.