19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Pyhäinpäivänä avattu Hautahaku-palvelu sai hyvän vastaanoton

09.11.2020, 15:50 /  päivitetty 19.03.2021, 14:27
Hautahaku-palvelun lanseerauksen yhteydessä kerätty palaute oli pääosin positiivista.
Kädet pitelevät hautakynttilää hautakiven edessä

Pyhäinpäivänä avattu Hautahaku –palvelu sai hyvän vastaanoton käyttäjiltä. Palautekyselyyn oli vastannut 73 henkilöä. Palauteen antajat olivat erityisen tyytyväisiä palvelun helppokäyttöisyyteen ja 92% vastaajista suosittelisi Hautahaku-palvelua läheisilleen. Kyselyyn vastanneista 77 % oli löytänyt etsimänsä vainajan hautapaikan palvelusta.

Kyselyn kautta saadun palautteen perusteella Hautahaku-palvelu on vastannut todelliseen tarpeeseen. Useassa palautteessa kiiteltiin palvelun nopeutta ja helppokäyttöisyyttä. Hyvää palautetta sai myös Hautahaun palvelu, joka kertoo kaikki samaan hautaan haudatut vainajat.

Hautahaku-palvelun kehitystyö jatkuu edelleen ja käyttäjäkokemuksia on mahdollista antaa edelleen osoitteessa www.hautahaku.fi/contact

Hautahaku-palvelu helpottaa Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille haudattujen vainajien hautapaikkojen löytämistä. Hautahaku-palvelusta löytyy noin 350 000 Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille haudatun vainajan tiedot.

Hautahaku-palvelusta hautapaikkaa etsitään vainajan sukunimellä. Hakua voidaan tarvittaessa rajata syntymä- ja kuolinvuoden tai hautausmaan mukaan. Palvelun sisältämä karttapalvelu näyttää haudan sijainnin hautausmaalla. Hautahaku linkittyy HSL:n Reittioppaaseen, jonka avulla hautausmaille on helppo löytää julkisilla kulkuneuvoilla.

Tutustu palveluun osoitteessa: hautahaku.fi