19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Paavalin seurakunnan lapset ja perheet -  Syyskauden 2022 toiminta

20.07.2022, 14:52 /  päivitetty 20.07.2022, 14:53
Tule mukaan, ryhmät aloittavat 29.8.alkavalla viikolla. Tiedustelut ja ilmoittautumiset 1.8 alkaen.

Muskarit 0-3- vuotiaille Paavalinkirkolla maanantaisin ja torstaisin 29.8. alkaen. Ilmoittautumiset ryhmiin nettisivujen kautta. Ilmoittautuminen avautuu 1.8. klo 9. Muskarimaksu 35 €/ syyskausi

www.helsinginseurakunnat.fi/paavalinseurakunta/artikkelit/muskarit

Odottavien teehuone, josta saa myös kahvia, ensimmäistä lastaan odottaville. Kokoontumiset 31.8.- 4.10. (6 kertaa) keskiviikkoisin klo 17-18.30. Rentoa keskustelua vauvan odotuksesta ja tulevasta vanhemmuudesta. Tule yksin tai yhdessä puolison kanssa. Mukaan saat kassin, johon kerätään muistoja odotuksesta. Ryhmä on maksuton. Odottajien teehuoneen ryhmä aloittaa, mikäli ryhmään tulee riittävästi ilmoittautuneita. Ryhmään ilmoittaudutaan ennakkoon: tuija.heinonen@evl.fi

Sylivauvat –ensimmäisen lapsen saaneiden äitien ryhmä. Kokoontumiset tiistaisin klo 9.30-11. Ensimmäinen kokoontuminen 30.8. Ryhmästä iloa vauva-arkeen. Ryhmä kokoontuu kuusi kertaa 30.8- 4.10.2022. Maksuton. Ryhmään ilmoittaudutaan ennakkoon: tuija.heinonen@evl.fi.

Perhekahvila torstaisin klo 9-11. Kahvila avoinna 1.9. alkaen. Luvassa yhdessäoloa, tekemistä ja leikkiä lapsille, pientä syötävää. Avoin kaikille, ei ennakkoilmoittautumista, voit tulla silloin kun sinulle sopii. Perhekahvila kokoontuu alakerran nuorisotilassa.

Pyhäkoulu Pikkupaavalit 3-vuotiaista ylöspäin. Kokoontumiset keskiviikkoisin klo 17.45-18.45 päiväkerhotilassa. Pyhäkoulu kokoontuu 31.8- 28.9. Pyhäkoulua ohjaavat vapaaehtoiset pyhäkouluopettajat. Pyhäkouluun ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon ja se on maksuton. Lapselle tarjotaan pyhäkoulussa pieni iltapala. Pyhäkoulussa lapsi saa iloa, ihmettelyä, musiikkia ja hiljentymistä arjen keskelle.

Ryhmien kokoontumiset Paavalinkirkolla.

Ajankohtaista tietoa löydät Paavalin lapset ja perheet facebook ja instagram.

Päivitämme tietoa myös nettisivuillemme: www.helsinginseurakunnat.fi/paavalinseurakunta/artikkelit/lastentoimintapaavalissa

Voit tiedustella toiminnasta: tuija.heinonen@evl.fi (1.8.alkaen)