20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Munkkiniemen seurakunnan strategiaprosessi alkaa
– haluamme kuulla myös sinun äänesi

20.01.2022, 11:17

Olemme aloittaneet Munkkiniemen seurakunnan strategian suunnittelun. Strategiatyötä johtaa seurakuntaneuvosto ja työssä ovat mukana myös seurakunnan työntekijät.

”Seurakunnan perustehtävä on ilmaistu Jeesuksen lähetyskäskyssä. On kuitenkin tärkeää, että meillä on yhteinen käsitys siitä, mitä se tarkoittaa juuri tässä ajassa ja tällä alueella. Strategiaprosessin myötä pohdimme, millaisten arvojen pohjalta toimimme ja mitä konkreettisia tavoitteita asetamme tuleville vuosille” kertoo seurakuntamme johtaja Päivi Vähäkangas.

Haluamme laatia strategian joka vastaa alueemme asukkaiden tarpeita ja siksi oleellinen osa strategian suunnittelussa on seurakuntamme alueella asuvien ihmisten ääni. Jalkaudumme tammi-helmikuun aikana haastattelemaan alueen asukkaita tulevan strategiamme pohjaksi. Saatat siis törmätä meihin Munkkivuoren, Munkkiniemen ja Lehtisaaren alueella lähiviikkojen aikana. Tervetuloa juttelemaan!

Strategiaprosessiin liittyen järjestämme kevään aikana lisäksi avoimen seurakuntaillan, jossa keskustellaan seurakunnan tulevaisuuteen liittyvistä asioista. Seurakuntailta toteutuu, mikäli koronatilanne sallii. Ilmoitamme ajankohdasta myöhemmin - seuraathan siis myös tapahtumailmoitteluamme!