25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Sinustako seurakuntapäättäjä? Katso webinaari ja poimi parhaat vinkit ehdokkaaksi asettumiseen

10.08.2022, 12:10 /  päivitetty 18.08.2022, 09:50
Haluaisitko sinä vaikuttaa kirkon päätöksentekoon? Seurakuntavaalit-webinaarista saat tehokkaasti tietoa seurakuntavaaleista ja ehdokkaaksi asettumisesta.
seurakuntavaalien slogan

Haluaisitko antaa osaamistasi kirkon huomiselle? Kirkon päätöksentekoon voi vaikuttaa nyt! Seurakuntavaalit käydään marraskuussa 2022 ja ehdokasasettelu päättyy 15.9. Joten vielä ehdit hyvin mukaan!

Hyödyllistä tietoa ehdokkaaksi asettumisesta ja kirkon luottamushenkilön tehtävistä saat tallennetusta seurakuntavaali-webinaarista, jonka pääset katsomaan TÄÄLLÄ.

Webinaarin vetäjänä toimii kirkkopalveluiden seurakuntavaali-inspiraattori Annmari Salmela, ja omat terveisensä antaa myös Helsingin piispa Teemu Laajasalo.

Olet uskottu, toivottu ja rakastettu - tule mukaan!

Koostetun tietopaketin ehdokkaaksi asettumisesta löydät TÄÄLTÄ.