25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Minne lapset ja perheet voivat mennä joulun aikaan?

12.12.2018, 14:58 /  päivitetty 12.12.2018, 15:06
Joulun aikaan järjestetään lapsille useita eri tilaisuuksia. Joulutunnelmaan pääsee myös kotona.

Ensi lauantaina 16.12. järjestetään Seurasaaren joulupolku kello 12-18. Siellä on luvassa, joulun ihmettelyä, askartelua, esityksiä, jouluisia makuja ja tunnelmaa. Lue joulupolusta lisää täältä.

Joulukuun aikana - aina loppiaiseen eli 6.1. asti voitte mennä kävelylle Aleksanterinkadulle. Siellä on esillä jouluseimiä kauppojen ikkunoissa. Kartta seimistä löytyy sivuilla www.jouluseimet.fi. Voitte ottaa valokuvia ja laittaa instagramiin tunnisteella #jouluseimet. Jouluseimiä on ollut Aleksanterinkadun ikkunoissa jo 20 vuotta .

Helsinki-seimeä pääsee ihailemaan sisätiloihin Lasten kaupungin aulassa. Museossa on myös muuta jouluista. Lue lisää täältä.

Jos laulattaa, lasten kauneimpia joululauluja voi laulaa monessa eri kirkossa. Lue täältä lisää, milloin ja missä pääsee laulamaan.

Jos haluaa kuunnella joulumusiikkia kotona, laittakaa Jouluradio soimaan. Sieltä löytyy myös Lasten kanava ja Kauneimmat joululaulut -kanava.

Jouluna järjestetään useita hartauksia lapsille ja perheille. Samalla kannattaa katsoa, millainen on kotikirkon jouluseimi. Joulun ajan lasten ja perheiden tilaisuudet löydät täältä.