25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute

Lapset kysyvät elämästä: Missä Jeesus on nyt?

06.07.2021, 11:19
Vaikka Jeesusta ei voi nähdä, niin Jeesukselle voi kertoa asioita rukoilemalla.
Kuvassa kysymys: Missä Jeesus on nyt?

Tässä juttusarjassa Mikaelin seurakunnassa työskentelevä varhaiskasvatuksen pappi Jenni Kahenvirta vastaa lapsilta tulleisiin kysymyksiin elämästä.

Kysymys: Missä Jeesus on nyt?

Raamatussa kerrotaan, kuinka ihmiset yli 2000 vuotta sitten juttelivat, söivät ja kävelivät pitkiä matkoja Jeesuksen kanssa. Täältä maan päältä Jeesus palasi Taivaan Isän luo.

Vaikka Jeesusta ei voi nähdä, niin Jeesukselle voi kertoa asioita rukoilemalla. Kirkossa voi käydä yhdessä aikuisen kanssa Jeesuksen ystävien aterialla eli ehtoollisella. Ehtoollisella Jeesus on meitä lähellä.

Jeesus on luvannut palata maan päälle vielä kerran, ja silloin ihmiset voivat taas nähdä hänet.

Mitä teillä pohditaan? Lähetä kysymyksesi sähköpostilla osoitteeseen tiedotus.helsinki@evl.fi. Merkitse viestin aiheeksi: Lapset kysyvät elämästä. Kerro viestissä myös kysyjän etunimi ja ikä.