16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute

Lahjoita tarpeettomat langat tekemään hyvää ja tuomaan iloa

Vuosaaren seurakunta

20.09.2019, 15:50 /  päivitetty 22.02.2024, 13:08
Onko kaappien kätköissä lankoja tai keskeneräisiä käsitöitä? Haluaisitko tehdä hyvää lahjoittamalla itsellesi tarpeettomat langat?
Vaaleanpunainen keskeneräinen käsityö tuolilla.
Illassa viuhuu hyväntahtoisesti kahdeksasta kymmeneen puikkoparia tai virkkuukoukkua, riippuen siitä mitä on työn alla. Tehdään mitä milloinkin tehdään, mutta hyvää tehdään, se on kerhon pääajatus.

Vuosaaren kirkolla kokoontuva Neulekerho kaipaa uusia lankoja. Langat voivat olla täysiä tai jo aloitettuja keriä, sekä mitä tahansa materiaalia - kaikki kelpaavat!

Langoista kudotaan hyvää mieltä tuovia ja lämmittäviä lahjoja - villasukkia, lapasia, huiveja ja peittoja. Lahjoista saavat iloita mm. kasteperheet, päiväkerholaiset, ensi kertaa synnyttäneet äidit, keskosena syntyneet vauvat, kehitysvammaiset, saattohoidossa olevat, asunnottomat ja aikuisrippikoululaiset.

Lisää Neulekerhon kuulumisia voit lukea täältä.

Milloin ja minne voi tuoda lankoja?

Langat voi lahjoittaa kerholle tuomalla ne Vuosaaren seurakunnan toimistoon sen aukioloaikoina, tai piipahtamalla Neulekerhossa kirkolla keskiviikkoiltaisin. Tulevat piirit voit tarkistaa alla olevasta tapahtumalistauksesta.‍