20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Lahjoita huvipuistopäivä pienituloiselle lapsiperheelle

28.05.2021, 11:29 /  päivitetty 23.06.2021, 18:46
Huvipuistopäivä on monen lapsen ja nuoren kesän ykköstoive. Kaikilla siihen ei kuitenkaan ole varaa.
lapsi ja vaalea nainen Linnanmäen laitteessa keltaisella penkillä

Iloa ja riemua - sitä kaivataan nyt erityisen kovasti pitkän koronatalven jälkeen. Käynti Linnanmäellä on monen lapsen ja nuoren kesän kohokohta ja siitä riittää iloa ja muistelemista pitkälle syksyyn.

Kaikkien perheiden rahavarat eivät Lintsi-päivään ja rannekkeisiin kuitenkaan riitä. Olisiko sinulla tai yritykselläsi mahdollisuutta tukea perheitä riemukkaan päivän saamisessa? Seurakuntien keräyksissä voit lahjoittaa haluamasi summan tähän hyvään ja varmasti paljon iloa tuottavaan tarkoitukseen.

Diakoniatyöntekijät tuntevat alueensa perheiden tilanteen ja pystyvät kohdistamaan avun sitä eniten tarvitseville.

Herttoniemen seurakunnan keräys

Malmin seurakunnan keräys (kotimaanapu.fi)

Munkkiniemen seurakunnan keräys

Vuosaaren seurakunnan keräys (kotimaanapu.fi)