19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Vastaa Kiikari-lehden lukemistutkimukseen - arvomme vastanneiden kesken kolme 100 € lahjakorttia toivomaasi paikalliseen yritykseen!

25.03.2021, 10:53
Kiikari on Roihuvuoren seurakunnan oma lehti, jota on julkaistu nyt 10 vuotta. Uusin numero ilmestyi 25.3. ja se jaetaan suorajakeluna alueen niihin talouksiin, joissa ei ole mainoskieltoa.
Kiikari-lehden logo sinisella taustalla

Ellet ole saanut uutta Kiikari-lehteä, voit noutaa sen Roihuvuoren tai Laajasalon kirkolta arkisin klo 10-13.

Lehti on myös noudettavissa pääsiäispyhinä Laajasalon kirkosta pe-su 2.-4.4. klo 12-14 sekä ma 5.4. klo 14-15 ja Roihuvuoren kirkosta pe 2.4. tai su 4.4. klo 11-12.

Vastaa lukemistutkimukseen - arvomme vastanneiden kesken kolme 100 € lahjakorttia toivomaasi paikalliseen yritykseen!

Kiikari-lehdestä ei ole aikaisemmin tehty lukemistutkimusta. Nyt haluaisimme selvittää, miten voimme sitä kehittää. Voit vastata kyselyyn oheisen nettilinkin kautta tai lehteen painetun kyselylomakkeen avulla. Postimaksu on maksettu puolestasi.

Vastausaikaa on 9.4. asti. Arvonta suoritetaan 13.4.

Vastaa Kiikarin lukemiskyselyyn tästä

Kiikari-lehden kansikuva numerosta 1_2021. Kansikuvassa pappi Kari Laaksonen Yhteisvastuukeräysliivissä Laajasalon kirkon ovensuulla